skip to Main Content

Kommunikoi ja tee yhteistyötä asiakkaasi kanssa

Parannat asiakassuhdettasi, kun asiakkaasi tietää mitä on tapahtumassa. Näet yhdestä paikasta, mitä olette sopineet ja miten asiakkaan työ etenee.

Suunnittele vuosi asiakkaasi kanssa

Keskivertoyrittäjä ei tiedä, mitä hallintotoimenpiteitä vuoden aikana pitäisi tehdä. Kuvenon vuosikellon avulla voitte yhdessä suunnitella milloin mitkäkin asiat kuuluu tehdä. ALV-ilmoitukset, hallituksen kokoukset, yhtiökokous, vakuutusten uusiminen – kaiken voi laittaa vuosikelloon. Kun asiakkaasi on perillä siitä, mitä milloinkin tapahtuu, hän osaa paremmin ennakoida ja tehdä tarvittavat asiat kuntoon. Kuveno muistuttaa kaikkia hyvissä ajoin.

Kerää keskustelut yhteen

Sähköposti on tehokas väline, mutta sitä käytettäessä on hankalaa kytkeä yhteen keskustelu siihen toimenpiteeseen, joka on työn alla. Kuvenossa asiakirjat ja hallintoasiat tallettuvat samaan paikkaan kesksutelun kanssa. Voit silti käyttää sähköpostia, sinun tarvitsee vain liittää Kuveno mukaan keskusteluun, niin kaikki tallettuu oikein.

Muistuta

Yksi asiakkaiden odotuksista tilitoimistolleen on se, että kirjanpitäjä muistuttaa tekemättömistä asioista. Kuvenon avulla voit asettaa muistutuksia asiakkaan puolesta liittyen mihin tahansa hallintoasiaan etukäteen. Näin saat asiakkaan tyytyväiseksi ilman, että sinun tarvitsee itse muistaa asiaa enää.

Sovi asiakkuudenhoitotapaamisia

Vuosikellon avulla voit sopia asiakkuudenhoito- tai tilannekatsaus-tapaamisia. Näin voit pitää asiakkaan onnellisena ja samalla voit käydä läpi valmiiksi valmistellun tehtävän tai esityslistan. Asiat hoidetaan tehokkaasti ja tiedot jäävät talteen.

Automatisoi asiakkuudenhoito (tulossa pian)

Automaattisten muistutusten lisäksi olisi kätevää, jos joku voisi varmistaa, että asiakkaasi on tyytyväinen. Kuvenon avulla voit valita automaattisen asiakkuudenhoitomallin ja keskittyä muihin asioihin. Kuveno käy keskustelua asiakkaasi kanssa ja varmistaa, että hän on tyytyväinen. Kun tarpeita nousee esille, Kuveno ehdottaa itse ostettavia palveluita, tai kertoo sinulle, että asiakas tarvitsee huomiotasi.

Back To Top